(iOS) Korean Letter - Learn Hangul Korean Alphabet cheatcode om het uithoudingsvermogen te vergroten
Mar 16, 2022 12:46:34 GMT 8
Post by wersgenowsninti on Mar 16, 2022 12:46:34 GMT 8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Korean Letter - Learn Hangul Korean Alphabet ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Korean Letter - Learn Hangul Korean Alphabet IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheatcode om het uithoudingsvermogen te vergroten ▞▞▞
▞▞▞ Korean Letter - Learn Hangul Korean Alphabet 2022 version ▞▞▞
🤩
Een geweldige app die alles bevat zoals het wordt uitgelegd, is geweldig, je kunt ze allemaal heel snel leren met deze app geweldig, ik ben dol op deze app, iedereen die Koreaans wil leren, gebruikt deze app !! ️
Ik ben dol op deze app, ik leer Koreaans omdat bts
erg behulpzaam,
Het is echt nuttig, denk ik. Ik ben net vandaag met deze app begonnen, daarom kan ik er niet meer over vertellen. Hopelijk kan ik Koreaans leren met deze app.
het is een redelijk goede app omdat ik een starter ben, maar er is één probleem. er is veel te veel advertenties. repareer het
Geweldige applicatie. Eigenlijk het beste van wat ik tot nu toe voor beginners heb gevonden. Zou fijn zijn als er meer quizzen waren om jezelf te testen en leerplan / schema.
Zeer nuttig, gemakkelijk te begrijpen en werkt voor mij.Ik hou zoveel van deze app, ik heb Koreaans geleerd, ik heb leren schrijven en uitspreken, heel erg bedankt voor deze app
Het was zo'n coole app. Ik ben er dol op en nu leer ik een beetje. en ik ben ook gewend om Koreaanse letters te typen. en nu kan ik een beetje Koreaanse letters schrijven, dus dit is zo'n coole app en ik kan wat woorden zeggen in korean.ik ben dol op deze app. dit is de beste Koreaanse leer-app die ik dacht🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷
Ik vind deze app leuk omdat het me helpt elke keer dat ik Kdrama kijk, dus ik heb geen ondertitels nodig, het helpt me ook om Koreaanse taal te leren
Precies wat ik wilde, alleen een klankbord met basisinformatie ter referentie. Dank u!
Mooi zo...makkelijk te leren..
Nu gebruik ik deze app
Jongens, er is een verborgen bericht over het logo
Ik vind het geweldig, maar het wil niet upgraden naar pro
Ik vind de app leuk, maar een beetje verwarrend O, misschien omdat ik nieuw ben
Waarom kan ik niet leren zonder te betalen?!het is best vervelend, maar verder is het goed.
In het begin is het oké, maar ik kan de schrijfoefening niet doen
Mooi hoor
Goede app, maar laat altijd de prijs van deze app zien
Het is niet eens met een halve ster ⭐ het is nutteloos ... omdat je blij zult worden als je deze app downloadt, maar daarna zul je je realiseren dat je een nutteloze app hebt gedownload ... nu is het probleem dat het je om geld zal smeken 💰 het is de slechtste app ... in het begin denk je dat je alles kunt leren, maar daarna zullen ze om geld smeken en je niet laten leren .... download deze niet ... nutteloze app
ik heb niets te zeggen, maar ik geef je 3 sterren
Ik raad deze app zeker aan, want hierna zou je het Koreaanse woord kunnen uitspreken en ook de zin kunnen lezen
Mind Crazy: Kiểm tra não và bài kiểm tra iq Câu đố bwa
Korean Letter - Learn Hangul Korean Alphabet ትምህርት hbx
Echt interessante app. ik hou ervan
ik heb uiteindelijk de pro gekocht en ik ben dol op de app. Ik leer al 2 jaar Koreaans en hierdoor ben ik opeens bijna vloeiend. Echt een aanrader voor iedereen die Koreaans probeert te leren.
Goede app..ik vind het leuk
Ik ben er echt dol op
Het is zeer geschikt voor mensen die niet weten hoe ze Koreaans moeten spreken en schrijven. U kunt letters van het Koreaans zien. ❤
deze app helpt me echt veel..je kunt Koreaans lezen en schrijven als je deze app gebruikt..ik vind het echt leuk!! Nu denk ik dat ik een Koreaan kan begrijpen..hehe..dit verdient een 5-sterren?
Ik vind de app geweldig, maar ik vind het niet leuk dat we de Ik weet niet hoe het heet, maar romanisering van Korea, ik denk dat het voor sommige mensen nuttig kan zijn, maar voor mij niet, hoewel ik hoop dat je dit omschakelt, kan het worden uitgeschakeld, waarschijnlijk zal ik het deze week kopen.
Een van de beste
Goede app maar te veel reclame
Het is gewoon een gratis proefversie, hoe dan ook, de app ziet er goed uit, maar een beetje te duur, over het algemeen is het ok.
V goed voor beginners, maar er is geen behoefte aan een pro-versie. En ik kan de uitspraak ook niet horen
Het is echt goed, zodat je de uitspraak van elk teken kunt leren. Ik geniet er echt van en als ik nu Koreaans spreek, hebben mensen niet zoiets van "zo spreek je het niet uit"
Ik wil je bedanken, deze app heeft me enorm geholpen. Ik wilde Koreaans leren en ik wist niet waar ik moest beginnen. Ik wist niets over Koreaans, maar deze app heeft me geholpen het alfabet en woorden te leren en nog veel meer
Heel mooi
Waarom heb je geld nodig, waarom?
Het is goed, ik denk dat je het zelf moet zien.
Je moet betalen Voordat je ze allemaal ontgrendelt, verspil ik gewoon mijn tijd😡
. 감사
Ik heb gewoon een probleem met het opnemen van mijn eigen stem in het deel dat op de een of andere manier volgt, ik probeer het nog steeds te ontdekken, misschien doe ik iets verkeerd. Toch vind ik het geweldig hoe ik een bepaald onderwerp keer op keer kan laten spelen totdat ik eindelijk slaap. Het speelt gewoon tot de ochtend. Hahaha. Ik hoop dat er een tijd beschikbaar zal zijn zoals in muziekspelers. Bedankt voor de app in ieder geval
Het is goed
Het was oké
Ik hou er echt van, maar je moet bijna voor alles betalen en dat is triest. Ik zou graag willen dat dat op een dag zou veranderen ik ben echt teleurgesteld.
Het is over het algemeen heel goed ... Maar het probleem is de toevoeging .... Verwijder de advertenties .... Borahe 💜
Het is een redelijk goede app... voor beginners die graag Koreaans leren..en het is gemakkelijk te gebruiken 😇
Ik hou gewoon van deze app. Het is ongecompliceerd en je kunt gemakkelijk hangul (Koreaans) leren zonder enig probleem. 👌👌👌👌👌👌👌
Deze app is zo goed!... Het heeft me zoveel geholpen om Koreaans te studeren en ik ben zo dankbaar want nu denk ik dat ik vloeiend kan lezen en schrijven!... Heel erg bedankt!.
Wauw, dit is zo leuk, al deze Hangul-brieven zijn erg nuttig. Ik vond het geweldig Saranghae