Post by wersgenowsninti on Mar 16, 2022 12:49:32 GMT 8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Logic: code breaking ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Logic: code breaking IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ontgrendelen (veel bronnen) ▞▞▞
▞▞▞ Logic: code breaking 2022 version ▞▞▞
Geen toevoeging, snel met een eenvoudige, strakke look. Heel goed.
Logic: code breaking ปริศนา kuk
code for your device and submit it during the registration process. ... Dolby Pro Logic II enables you to play stereo source on 5.1-channel.
Perfect mastermind-spel. Geen advertenties, geen BS, geen toestemmingen, gewoon klassiek hersenkrakerplezier !!
Relay geweldig spel. Laat de hersenen harder werken. Ook leuk. Hoewel je het beter kunt doen met de tutorial. Over het algemeen is het spel fantastisch. Ik herinner me dat ik zo'n bordspel speelde. Ik neem aan dat het een digitale bewerking is van dat bordspel. Goed gedaan!
Hardware and Software (video) | Khan Academy
De kleuren voor de bedieningspinnen zijn erg verwarrend. Ten eerste kan ik het verschil tussen de twee kleuren nauwelijks zien. Maar afgezien daarvan kan ik uit de instructies niet opmaken welke kleur wat betekent!
WaveMaker - Bekijk prijzen, reviews en scores - Capterra
Waarom worden de kleuropties verborgen wanneer u een kleur selecteert? Het is een stuk minder vervelend om ze altijd te laten zien, zodat ik mijn opties kan onthouden. Ik denk dat een van de besturingsopties zou moeten zijn als typen. Bug: Wissel om de bedieningselementen te slepen, zorg ervoor dat een cirkel is geselecteerd voordat u de wijziging opnieuw instelt om de wijziging toe te passen. Slepen werkt niet, in plaats daarvan zijn het standaardbesturingselementen, maar de kleuren verbergen zich niet. Nadat u een rij hebt voltooid en hebt gecontroleerd, drukt u op een kleur en de laatste cirkel van de voltooide rij verandert van kleur.
A strategy game for two or more players, with two levels of difficulty. Using deductive reasoning and logic, the "decoder" must break the "secret code"
Zeer mooie applicatie! Maar de laatste update heeft mijn statistieken beschadigd
Cube Escape: Paradox - Steam Community
Szó Piknik - Rakj össze szavakat Igre riječima kvfr
Version release Apple iOS - Rallycheck
Ik was al een tijdje op zoek naar dit spel.. eindelijk gevonden. Het is een hele uitdaging, zelfs als je alleen single speelt. Ik kan niet wachten tot andere kinderen dit bij ons thuis proberen. Maar ik kan er niet achter komen wat de juiste positie is als je ten minste 3 juiste kleuren krijgt.. hoewel erg leuk om te spelen.
leuk, eenvoudig, hou van geen advertenties
Jobber Toys Reisspellen - Mastermind - Code Breaking. ... Small Foot - Secret Code Logic Game / Mastermind - Houten Speelgoed - Spel - Codes.
Eenvoudig spel. Zoek de code via stippen. (Alleen de knop "hoe te spelen" gevonden omdat er niet veel elementen in het spel zijn.) Ik vind het geweldig! Eenvoudig. Het is voor liefhebbers van aanleg. Hoop dat je er meer van maakt.
De game heeft een zeer eenvoudige en aangename interface. Het beste is dat er geen advertenties zijn. Ik hou ervan.
Ik heb het gekregen om te helpen met geheugenproblemen, maar ben helemaal vergeten dat ik het zelfs heb.
Small Foot - Secret Code Logic Game / Mastermind - Houten Speelgoed - Spel - Codes ... Code Breaking - Mastermind Spel - Kraak De Code Game - Reisspel.
Mooi hoor
Leuk, gek, gratis
Logic: code breaking for Android - APK Download
Veel plezier
Geweldig! Ik vind het leuk. Geen advertenties. Geen problemen. Ik vind het prettig dat ik kan kiezen in welke cirkel ik mijn selectie wil plaatsen, in plaats van van links naar rechts te moeten werken, zoals bij een versie van het spel dat ik eerder gebruikte.
Zodra ik het heb aangepast, vooral de kleuren van het resultaat, is het zo goed dat ik speel met een echt persoon, behalve dat ik mijn gedachten niet ook onder woorden breng
Ik waardeer dit enorm. Het heeft voor veel entertainment gezorgd. Mijn enige ophanging is dat wanneer ik de juiste kleuren aanraak, er niet wordt aangegeven welke plek goed was. Dus ik mik nog steeds in het donker. Als ik het zou kunnen aanpassen, zodat ik weet welke plek de juiste is wanneer ik erop raak, zou dat geweldig zijn. Anders stel ik dit op prijs, vooral omdat er geen advertenties zijn. Ik zou graag geld bijdragen aan de verbeteringen van deze app.
veel opties in instellingen voor verschillende gameplay. ik zou deze app aan iedereen aanbevelen als je op zoek bent naar een leuk, schoon geformatteerd en leuk hersenspel. ik hou van het fysieke spel en ik denk dat ik deze versie net zo leuk vind of meer... over het algemeen denk ik niet dat dit spel verbeterd hoeft te worden
android - Hoe krijg ik de HUIDIGE oriëntatie (ActivityInfo ...
Paar spelletjes gespeeld, vond het best vermakelijk
Logic: code breaking ปริศนา lwv
Ik ben dol op deze app. Niet alleen zijn de puzzels uitdagend, maar ook de moeilijkheidsgraden zijn in hoge mate aanpasbaar, evenals het thema. Ik vind het geweldig dat het me niet vertelt welk nummer / welke kleur onjuist is, alleen dat het verkeerd is. Zelfs de beginnersniveaus zullen me van tijd tot tijd verbazen, en ook niet op een frustrerende manier. En het beste deel. Geen advertenties. Ik zou voor deze app betalen, is er een donatieoptie in de instellingen?
You spoke and we listened. The activity timeline is now available in the Salesforce mobile app for leads, opportunities, accounts, and contacts. On these record
De cijvers kloppen niet met de kleuren.
Een geweldige uitvoering van Mastermind. De gebruikersinterface is schoon en overzichtelijk en werkt goed, waardoor het spelen van games gemakkelijk en intuïtief is. Het spel voegt zelfs cijfers toe aan elke kleur en een donkere modus voor nog meer gebruiksgemak. En er zijn helemaal GEEN advertenties of in-app-aankopen. Excellent!
Slecht. Te eenvoudig
Mastermind Puzzel Games Bead Clue Board Game ...